El comitè d’emergències municipal d’Amposta ha decidit mantenir ajornades les activitats del programa ‘Un estiu a la fresca’.
Consideren que la situació de les dades del coronavirus encara no és la millor per tornar a reprendre el programa d’actes.
L’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, considera que la situació global de la pandèmia a Espanya i les noves mesures que s’estan impulsant, com la prohibició de l’oci nocturn o les restriccions al tabac, obliguen a prendre esta decisió i afavorir la distància social.
Adam Tomàs ha destacat que el risc de rebrot s’ha reduït “de forma considerable”, dels més de 700 punts a finals de juliol, als menys de 300 punts actuals. L’alcalde ha reiterat que cap acte cultural dels celebrats durant l’estiu ha sigut el causant de cap contagi.
De moment, el comitè no ha marcat data de finalització de l’ajornament de les activitats d’estiu, i s’ha emplaçat a anar analitzant les dades diàriament per poder prendre noves decisions.