Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 22 anys a Deltebre (Baix Ebre) com a presumpte autor d’un intent de detenció il·legal d’un nen d’entre 10 i 13 anys. Els fets van passar dimarts pels volts de les sis de la tarda prop d’un supermercat del carrer Sebastià Juan Arbó. L’home hauria agafat el braç i estirat el nen per fer-lo entrar amb ell a l’establiment.
Finalment, l’infant va aconseguir escapolir-se i marxar corrents del lloc. Quan la seva mare va aparèixer posteriorment, l’arrestat va acabar fugint. Els Mossos han practicat la seva detenció aquest divendres a dos quarts de dues de la tarda a la carretera del Far de Buda de Deltebre. L’home es troba en dependències policials a l’espera de passar a disposició judicial.
Fonts policials han apuntat a l’ACN que continuen les gestions per determinar les circumstàncies dels fets i les motivacions del presumpte autor.