Pau Hidalgo, un jove de Roquetes, va començar el passat 1 de gener una aventura que marcarà un abans i un després: una volta al món en bicicleta amb el propòsit de recaptar fons per al Projecte Emma, una iniciativa de recerca contra el càncer de mama.
L’objectiu principal és arribar als 25.000 euros, l’equivalent a 1 euro per cada quilòmetre dels 25.000 que farà. Pau ja ha recorregut més de 5000 kilòmetres i es troba actualment a Vietnam. El roquetero explica que està portant bé l’experiència en l’àmbit físic i mental.
Pau comenta per on seguirà el recorregut que té previst que s’allargui deu mesos. El jove anima a tots els que ho vulguin fer el seu donatiu per contribuir amb la iniciativa, que ja ha recollit més de 4500 euros.
La travessia de Pau es podrà seguir a través dels seus perfils d’Instagram @pauhidalgobici, on compartirà cada etapa del viatge, i @projecteemma.