Els hospitals de les Terres de l’Ebre van poder continuar presentant els serveis enmig de l’apagada elèctrica gràcies als grups electrògens. Es va prioritzar l’atenció urgent mentre que es van suspendre consultes i operacions no urgents, que es reprogramaran per als pròxims dies.
El mateix president Salvador Illa afirmava dilluns a la nit que els grups electrògens dels hospitals del país havien funcionat amb “normalitat i d’una forma correcta”. Des de Salut confirmen que els hospitals de les Terres de l’Ebre van anar recuperant progressivament el subministrament elèctric entre les 22:30 i les 2 de la matinada.
Només en el cas dels centres d’atenció primària de la Ràpita i Alcanar hi va haver problemes de subministrament de gasoil per als generadors elèctrics i van necessitar la intervenció dels Bombers de la Generalitat per proveir-se.