Aquesta setmana ha tornat la normalitat a les vies, després de les obres del túnel de Roda de Berà dels darrers mesos. Una represa del servei que ha estat marcada pels retards en línies com l’R15 i l’R16.
La situació ha portat als usuaris “al límit”, segons denuncia la plataforma Dignitat a les vies. La seva portaveu, Anna Gómez, adverteix que arribaran a mobilitzacions si no es posa fil a l’agulla per trobar solucions.
Des de l’estació de Tortosa, usuaris com Míriam Escobar i Helena Goira també han expressat el seu neguit per aquest “caos ferroviari”.
Les línies R15 i R16 han acumulat en els últims quatre dies retards de gairebé una hora en molts dels seus trajectes. La majoria dels casos, per incidències a la infraestructura.