L’Handbol Amposta-Lagrama segueix sense cuer i sense guanyar aquesta temporada i en aquesta ocasió va perdre a la pista del Gavà per 29-24. Primera part molt igualada,en la que les ampostines van donar un bon nivell, arribant al descans amb el marcador de 13-13.
A la segona meitat el partit va continuar igualat, fins arribat al minut 22 de la represa amb empat a 22 gols. Els darrers vuit minuts de l’encontre va ser el Gavà el clar dominador, en aprofitar a la contra els deficients atacs de les ampostines.
Un altre partit perdut, en el que ha pogut passar factura el desgast físic al darrer tram de l’encontre, ja que l’Amposta només es va desplaçar amb deu jugadores de camp i dues porteres, disposant només de quatre canvis de jugadores de camp durant tot l’encontre.
Per part ampostina van jugar: Alu López i Helena Piñol a la porteria, Sara Alonso (2), Gemma Gálvez (5), Zoe Turnes (8), Paula Yélamo, Maite Rodríguez (1), Rut Pagà (1), Camila Prado (1), Alexandra Sáez, Blanca Viñas (3) i Laia Hernández (3).
Ara toca descansar, per poder afrontar dissabte vinent, a partir de les 19.00, el darrer partit de la primera volta del campionat, en el que les del Montsià rebran al Joventut Mataró.