Amb la proclamació de pubilles i hereus com a tret de sortida de les festes, xertolins i xertolines han pogut gaudir de l’acte, així com ballar, cantar o participar-hi a ritme de coreografies i cançons preparades pel Patronat de Festes
Repàs de l'actualitat poliesportiva ebrenca i entrevista a Dani Meseguer, president del Club Atletisme Terres de l'Ebre.
Per oferir una millor experiència, utilitzem tecnologies com ara cookies per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.
© 2025 Canal 21 Ebre - Made with ❤ by Incubalia.