La Rapitenca va aconseguir una gran victòria per 1-0 contra el Vilafranca en un partit de domini altern i ocasions dels dos equips. Les dues primeres les va protagonitzar Verge, que va fer lluir el porter visitant. Posteriorment, Samper va xutar fora. Després, els del Penedès van donar resposta, però no van marcar.
A la represa, el partit no va ser tan fluïd, però el domini va seguir sent altern. La Rapitenca es va emportar la victòria, gràcies a un gol del seu màxim golejador, Verge, que va transformar una pena màxima al minut 85 de l’encontre. Posteriorment, el Vilafranca va fer un travesser.
A la dissetena jornada del Grup III de la Primera Catalana, el partit de rivalitat ebrenca entre el Tortosa Ebre i el Camarles va acabar amb empat a zero. Els tortosins van seguir sense trobar la seva millor versió davant un molt bon Camarles, que va realitzar un encontre notable. A la segona meitat, els camarlencs van veure com s’anul·lava un gol a Aleix, i en l’última jugada de la confrontació, tampoc va pujar al marcador el gol del jugador local Marc Fabregat.
En altres resultats de la Primera Catalana, La Sénia va perdre contra el Santboià 2-0 i l’Ascó va caure a Vilafranca 3-1.
En aquests moments, el Tortosa Ebre és novè amb 21 punts, l’Ascó tretzè amb 19, La Sénia penúltima amb 16 i el Camarles cuer amb 10.